اگر من یک بیماری کلیوی کراتینین 3.5 من می تواند معکوس شود
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر من یک بیماری کلیوی کراتینین 3.5 من می تواند معکوس شود

اگر من یک بیماری کلیوی کراتینین 3.5 من می تواند RevertidaSi من کراتینین بیماری های کلیوی 3.5 من می تواند معکوس شود؟ من یک بیمار از بیماری های کلیوی هستم، و دکتر به من گفت که من در حال حاضر سطح کراتینین 3.5.Ade بیشتر، من یک پروتئین کوچک، همچنین خون در ادرار من، من می خواهم بدانم اگر من می تواند معکوس شود؟

در واقع، وضعیت خود بسیار جدی است، با درمان به موقع، می تواند معکوس شود. کراتینین آن، که به معنی سموم بالا در بدن او باقی مانده و بسیاری از نفرون آسیب دیده است. و پروتئین و خون در ادرار، که به معنی سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده اند. در حال حاضر، کلیه او هنوز محدوده طبیعی، با سموم طولانی بالا، شانه ای بالا انداخت هر روز. با گذشت زمان، اگر او می تواند بیماری خود را کنترل کنید به طور موثر، تشدید بیشتر عملکرد کلیه خود را. چه تر است، تحت تاثیر قرار بافت های دیگر و یا از طریق ارگان های گردش خون. در واقع، بیماری کلیه یک نوع بیماری مزمن پیشرونده، که به معنی بیماری شده است از یک مدت طولانی رنج می برد، پس از آن معتاد زندگی بیمار را تحت تاثیر قرار به طور ناگهانی، اما عوارض می تواند زندگی بیماران در معرض بیشترین خطر.

در مرحله دوم، با توجه به کراتینین خود را اعلام کرد آن بسیار بالا است، که به معنی این است که برخی سلول های ذاتی در کلیه به طور کامل آسیب دیده بود وجود دارد، به طوری که یک فرصت بزرگ برای آنها سرمایه گذاری وجود دارد. اما اگر شما می تواند درمان به موقع دریافت نمی کنید، پس از آن نرخ به تدریج معکوس کاهش است.

درمان گیاهی چینی سنتی و ایمونوتراپی برای گسترش عروق خونی مفید است و بهبود گردش خون و از بین بردن سموم سپرده در منطقه کلیه، در نتیجه دستیابی به هدف درمان بیماری های کلیوی. علاوه بر این، طب سنتی گیاه چینی می تواند به جلوگیری از عملکرد بیشتر کلیه آسیب کمک کند، و عوارض کنترل به طور موثر. در همین حال، آن را کمک می کند تا جلوگیری از عروق اسکلروز بیشتر در سراسر بدن، و جلوگیری از یک تصادف قلبی است.

اگر شما مشکل بیماری کلیوی داشته باشد، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا شما می توانید به ما پیام را ترک، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک زیادی را با همه چیز را در 24 ساعت ارائه دهد.





:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: